Thursday, August 13, 2009

Tooth Fairy Pillow


Summer has been busy!

Here is another little present I made for one of my daughter's friends.
The birthday girl loved her pink tooth fairy pillow with her name on the pocket and a ballerina applique.
She just started ballet classes, so the present was perfect,I think.
Today's girls have so much "stuff " that something different, made specially for them really stands out.
And the parents like it too.
That's all for today. Soon I will be posting my recent projects and new craft books. I am waiting for a special package from Amazon.
Tenho estado ocupada este verao!
Aqui est'a outro pequeno presente que fiz pra uma das amigas de minha filha.
A aniversariante adorou sua almofada cor de rosa da tooth fairy (fada dos dentes) com o nome dela no bolso e uma bailarina aplicada.
Ela comecou aulas de ballet a pouco tempo e isso fez o presente ser perfeito,eu acho.
As meninas de hoje tem tanta coisa, que algo diferente, feito especialmente para elas, realmente se destaca. E os pais gostam tambem.
Isso 'e tudo por hoje. Logo vou mostrar os meus mais recentes trabalhos e novos livros de artesanato. Estou esperando um pacote especial da Amazon.

No comments:

Post a Comment